رسانه نایت مووی

دانبار همچنین به عنوان بازیگر پیش زمینه در سریال HBO ظاهر شد.

اندرو دانبار ، که بدن تئون گریوی دو برابر در Game of Thrones بود ، در خانه اش در بلفاست ، ایرلند ، در شب کریسمس درگذشت. او در دهه 30 بود.

درگذشت دانبار توسط نماینده ای از گروه The Extras ، در ایرلند شمالی ، یک آژانس پذیرایی از فیلم های سینمایی و تلویزیون ، در رسانه های اجتماعی تأیید شد. هیچ علت مرگ داده نشده است

آژانس از طریق حساب اینستاگرام خود نوشت: "ما خاطرات بسیار دلپذیری از سالهایی که اندرو با ما کار کرده است ، داریم." وی گفت: "او بسیار متنوع بود ، ما می توانیم او را در هر کاری قرار دهیم. او چنین مجری با استعدادی بود که همیشه به نمایش در می آمد و اینقدر مورد تحسین قرار می گرفت که همیشه و بارها از او خواسته می شد که توسط تولیدات مورد استقبال قرار گیرد. نقش های دوبل استارک و تئون گرایووی در بازی تاج و تخت ، یک افسر پلیس فاسد در خط وظیفه ، فلان فقیر در گوشه و کنار Colum بر روی دختران دری ، و یک شورشی در کریپتون به نام چند ".

روز شنبه ، آلفی آلن - که گرایوجی را به تصویر می کشد - از طریق اینستاگرام اینستاگرام خود به Dunbar ادای احترام کرد و نوشت: "اندرو دانبار بازیگری بود که او همچنین به عنوان تئون در GOT ایستاده بود. از شنیدن خبر درگذشت او بسیار شوکه و ناراحت بود. یک عزیز خیلی جوان ، من فقط می توانم تصور کنم که خانواده اش از کجا می گذرند. RIP Andrew xxx. "

از جمله ادای احترامات اضافی ، هنرمند آرایش جمعیت Game of Thrones ، پاملا سمیت ، به بلفاست لایو گفت ، "حتی در بین هزاران مورد اضافی که از طریق اتاق جمعیت در ترونز - از طریق اندرو همیشه می آمد".

براساس گزارش بلفاست لایو ، مراسم تشییع جنازه دانبار از روز دوشنبه در کلیسای بابل ویلان پرسبیتری برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۹
مهدی نیشابوری