رسانه نایت مووی

او در هنگام تعطیلات سال نو هنگام پیاده روی در سطح پیاده روی در یک تفریحگاه پارک سیتی در یوتا در حال اسکی بود.

پلیس روز پنجشنبه گفت که فرزند تهیه کننده پرکار تلویزیون جنجی کوهان در اثر تصادف اسکی در یوتا درگذشت.

چارلز "چارلی" نوکسون ، 20 ساله ، عصر سه شنبه هنگام درگذشت در پیست تفرجگاه پارک سیتی کوه کوه واقع شد. دفتر تأیید این خبر را به هالیوود ریپورتر نوشت: نکسون در حالی که سعی در جستجوی یک چنگال در مسیر داشت ، به نشانه برخورد کرد.

گشت اسکی Park City Mountain به یک حادثه اسکی در یک مسیر متوسط ​​در نزدیکی روستای کانیونز پاسخ داده بود. پس از مراقبت های اضطراری و ارزیابی بیشتر ، Noxon توسط Airmed متوفی اعلام شد. مایک گار ، معاون رئیس و مدیر ارشد اجرایی پارک سیتی ، در بیانیه ای گفت: "پارک سیتی کوه ، گشت اسکی کوه اسکی پارک و کل خانواده ویلی ریزورت ، عمیقترین همدردی و پشتیبانی ما را به خانواده و دوستان میهمان گسترش می دهند."

پلیس گفت که این تصادف در سفر با اعضای خانواده از جمله پدرش ، نویسنده-روزنامه نگار کریستوفر نکسون اتفاق افتاد.

مادر وی به دلیل ایجاد نارنجی Netflix Is the Black Black و Showtime's Weeds شناخته شده است. نوکسون در سال 2008 در اپیزودی از دومی ظاهر شد.

خانواده وی در بیانیه منتشر شده از سوی پلیس گفتند ، چارلی نوکسون ، بومی لس آنجلس ، جوان دانشگاه دانشگاه کلمبیا بود و در رشته فلسفه ، اقتصاد و چینی تحصیل می کرد.

والدینش نوشتند: "او سؤال کرد ، غیرقابل توصیف ، کنجکاو و مهربان بود." چارلی زندگی زیبا و مطالعه و بحث و مسافرت و غذا و سرمازدگی و ماجراجویی و شیرینی و بیشتر از همه عشق داشت. ما نمی توانیم زندگی بدون او را تصور کنیم. "

او توسط والدین و خواهر و برادران ، الیزا و اسکار زنده مانده است. کوهان و کریستوفر در سال 2019 پس از 21 سال ازدواج طلاق گرفتند. دومی برادر تهیه کننده و نویسنده تلویزیون ماریو نکسون است.

کوهان و کریستوفر نکسون در رسانه های اجتماعی به فرزندشان ادای احترام کردند.

به همراه یک سری عکس ، کوهان در اینستاگرام خود نوشت: "او بهترین کار من بود. لیستی از صفت ها او را عدالت نمی کنند. عدالت وجود ندارد. من خوشبخت ترین فردی هستم که تا به حال در این زندگی کرده ام که مجبور شدم آن را خرج کنم زمان زیادی برای کمک به رشد این شخصیت-مرد-پسر درخشان ، خنده دار ، واقعاً مهربان و متفکر به شما کمک می کند کودک من کودک طلایی من پسر زیبای من است. من نمی فهمم اکنون زندگی بدون او در جهان چیست. بفهم او کجا رفته است. و من شکسته ام. چگونه این واقعی است؟ "

کریستوفر نکسون در بخشی از پست خود گفت: "قلب ما خرد شده است. پسر عزیز ما چارلی نوکسون در عید نوروز در یک دامنه اسکی در پارک سیتی درگذشت. کلیشه درباره لحظاتی مانند این درست است ، به نظر می رسد. در مورد زندگی برای همیشه در یک ثانیه تقسیم شده تغییر می کند ، در مورد این واقعیت است که همه ما در یک شبکه عشق و ضرر گره خورده ، در مورد تقدم جامعه در زمان فاجعه غیرقابل تحمل.

"چارلی 20 سال داشت و یک جوان در کلمبیا بود. او فلسفه و اقتصاد و چینی را فرا گرفت. او باب دیلن ، جورج ساندرز و هایو میازاکی و خیلی چیزهای دیگر را دوست داشت. اما کلمات همان چیزی است که ما در حال حاضر به همراه اشک و آغوش و مقادیر زیادی از کالاهای پخته شده و دیش پلاتورها بدست آورده ایم. "

مراسم تشییع جنازه روز یکشنبه در معبد اسرائیل هالیوود برگزار می شود.

پیست اسکی در نزدیکی خانه جشنواره فیلم ساندنس واقع شده است ، که قرار است اواخر این ماه آغاز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
مهدی نیشابوری