رسانه نایت مووی

یک زن و شوهر از بیکرزفیلد ، کالیفرنیا ، به بلوم و دن گرگور مکانی برای ماندن دادند پس از اینکه این بازیگر توئیت کرد که قصد دارند در اتومبیل خود بخوابند.

یک زن و شوهر از بیکرزفیلد ، کالیفرنیا ، هنگامی که در یک طوفان برفی پس از کریسمس پیدا شدند ، به راشل بلوم و همسر دن گرگور کمک کردند.

بازیگر و ستاره ستاره Crazy նախկին دوست دختر ، که هفت ماه باردار است ، اواخر پنجشنبه شب به توییتر رفت تا فاش کند که قصد دارند در ماشین خود بخوابند. او نوشت: "سلام. من و همسرم در بیکرزفیلد ردیف شده ایم." "آیا ... هرکسی جایی دارد که بتوانیم بخوابیم؟ ما اینجا یا از لحاظ تئوری شمالی از اینجا رها شده ایم (هر بزرگراه که به سمت جنوب بسته می شود) و هر هتلی که باز باشد حداقل 2 ساعت رانندگی با شما فاصله دارد و ما فقط در خواب هستیم. ماشین ما."

زوج محلی کیت بروگدن و استیون پورفیری ، توییت بلوم را در حال آماده شدن برای رختخواب دیدند. آنها به بلوم رسیدند و مکانی برای ماندن به او پیشنهاد دادند.

پورفیری روز شنبه به KGET News گفت: "آنها قرار بود در پارکینگ دنی بخوابند." برودگن افزود: "هیچ کس دیگر مجبور نیست در اتومبیل خود بخوابد وقتی که 30 درجه از بیرون باشد."

بلوم پوشش خبری محلی درباره این زوج را در اینستاگرام تبلیغ کرد. وی با بیان عکس از این زوج که در نزدیکی درخت کریسمس خود نشسته بودند ، گفت: "اخبار محلی در بیکرزفیلد داستانی را در مورد مردم دوست داشتنی که شب گذشته ما را به دست گرفتند ، پیوند دادیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۰
مهدی نیشابوری