رسانه نایت مووی

فصل اول به عنوان یکی از سریال های "محبوب" استریمر و رتبه برتر نمایش های بچه ها و خانواده های سال 2019 قرار گرفت.

Netflix با اخبار خوبی از 2020 شروع می کند.

این غول استریم ، تجدید فصل دوم را برای درام خانوادگی ابرقهرمانان مایکل B. جردن تولید شده Raising Dion انجام داده است.

تولید در فصل هشت قسمت سوفورس امسال آغاز می شود. تاریخ برگشت این نمایش با بازیگران آلیشا وینورایت و جیشیا جوان مشخص نشده است.

این تمدید چند روز پس از انتشار نتفلیکس داده های مربوط به "محبوب ترین" نمایش های خود در سال 2019 می رسد ، در حالی که Raising Dion در رتبه دهم در میان سریال اصلی استریمر قرار دارد. در اکتبر 2017 این سریال انتخاب شد.

این درام ، در مورد زنی که پسرش را بزرگ می کند - که شروع به توسعه توانایی های شبیه ابرقهرمانی می کند - در پی مرگ همسرش ، در بین لیست بچه ها و سریال های خانوادگی مقام اول را کسب کرد. شایان ذکر است که نتفلیکس لیست "تماشایی ترین" خود را تنها بر اساس مشترکانی که تماشای دو دقیقه یک فیلم یا یک قسمت از یک برنامه تلویزیونی داشتند ، تعیین کرد. Netflix مانند سایر برنامه نویسان داده های واقعی مشاهده را منتشر نمی کند. بالا بردن دیون در حال حاضر دارای 61 امتیاز در بین منتقدین و 5.8 امتیاز کاربر در سایت جمع آوری Metacritic.com است.

آلیشا وین ورایت
بیشتر بخوانید
جزئیات مربوط به "پاکسازی ذهنی" در سفر پرو ، مایکل بی جردن ، "Raising Dion"

کارول باربی به عنوان نمایشگر سریال ، که توسط ماکرو چارلز دی کینگ ساخته شده است ، باز خواهد گشت. سایر تولید کنندگان اجرایی عبارتند از: اردن ، که نقش مکرر دارد. کنی گودمن؛ کیم راث؛ و دنیس لیو ترتیب دو فصل در مقایسه با فصل اول یک قسمت پایین می آید.

اورجینال کودکان و خانواده بخش مهمی از پیشنهادات اصلی Netflix هستند. این جریان ساز در تلاش خود برای داشتن چیزی برای همه ، با امثال دیزنی و نیکلودئون در بازار روز به روز رقابت بیننده رقابت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۸
مهدی نیشابوری